Betaling
A&F Empire modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
A&F Empire krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.
Levering
A&F Empire prøver at efterstræbe at afsendelsen af ordrer indgået før kl.12:00 bliver sendt samme dag. Ordrer indgået efter kl.12:00 bliver først afsendt dagen efter. Levering sker med GLS, Dao, Bring eller Post Nord - du bestemmer selv og ca leverings tid 1-3 dage. . Rettidig levering forudsætter dog at leverandør overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Leverandør, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. A&F Empire kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos valgte leverandør. A&F Empire kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender A&F Empirenaturligvis en ny leverance uden beregning. Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af GLS' målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 dage. A&F EMpire tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering.
Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på www.afempire.dk
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse meddele os om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal sendes som mail til anette@afempire.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Hvis varen har været åbnet betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af indholdets handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må kigge på varen, men ikke tage den i egentlig brug, i dette tilfælde åbne pakken.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling via konto overførsel..
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
A&F Empire
Valby Tingsted 5A, 2500 Valby
Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen (denne kan også vedhæftes i den mail, du sender til os).
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Reklamation
Når du handler på www.afempire.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger ved reklamation
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger med Post Nord eller GLS.
Varen sendes til:
A&F Empire
Valby Tingsted 5A, 2500 Valby
Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.